4 x 5 perc, hogy weboldala megújulhasson!

Web-Plasztika weboldal változásai

Átnézve holnapunk látogatói statisztikáit, úgy éreztük, hogy bizonyos funkciók kevésbé tűntek érdekesnek a látogatóink számára. Ezért átstruktúráltuk a menüszerkezetünket, létrehoztunk egy új oldalt, ahol elmagyarázzuk a főbb fogalmakat és hogy miért fontosak ezek, valamint különböző tanácsokkal próbáljuk meg segíteni látogatóinkat, megrendelőinket!

Web-Plasztika weboldal változásai

Korábbi menüszerkezetünk egyedisége több látogatót összezavart, így visszatértünk a jól bevált, mások által is rendszeresen használt menüszerkezethez. Ezzel a felépítéssel kicsit több mozgásteret is kaptunk, így új menüpontokat is be tudtunk iktatni weboldalunkra.

Emellett úgy látjuk, hogy nem mindenki számára világos, hogy miért fontos a reszponzív design és a mobilbarát weboldal, ezért létrehoztunk a "Miért van szüksége új weboldalra?!"  című oldalt, melyen egy grafikonnal bemutatjuk az elmúlt időszak böngészési szokásainak statisztikáját, valamint tisztázunk néhány fontos fogalmat a korszerű weboldalakkal kapcsolatban.

Valamint régi tervünk volt, hogy megosszuk azokat a tapasztalatainkat, tanácsainkat, melyek sokban segíthetnek a kis- és középvállalkozásoknak a mindennapos munkában.





Újévi üdvözlet

Újévi üdvözlet

Boldog Új Évet Kívánunk minden jelenlegi és jövőbeni ügyfelünknek és partnerünknek!

Olvassa tovább...

RouterunnerCMS - Kompromisszumok nélkül

RouterunnerCMS - Kompromisszumok nélkül

Cégünk, a Retroscope Creative 2009 óta foglalkozik webfejlesztéssel. Ez alatt az idő alatt többnyire olyan felkéréseket kaptunk, amiket vagy egyáltalán nem vagy csak nehezen lehetett volna megoldani az aktuális nyílt forrású tartalomkezelő rendszerekkel.

Ezeket az oldalakat végül mindig az általunk fejlesztett tartalomkezelővel szolgáltuk ki, melyből már két alkalmazást zártunk le, hogy újabb, jobb, rugalmasabb rendszert építsünk fel.

Olvassa tovább...

Kereső helyett felhasználói élményoptimalizálás

Kereső helyett felhasználói élményoptimalizálás

A keresőkben történt változásokkal kapcsolatos cikksorozatunk utolsó részében összegezzük az eddigi legfontosabb megállapításainkat és levonhatjuk a következtetéseinket. Cikkünk végén pedig konkrét segítséget nyújtunk abban, hogy hol tudja Ön is egyszerűen megnézni, hogy cége weboldalán keresőoptimalizálás szempontjából mi működik megfelelően és mi az, amin még javítania kellene, hogy előrébb kerülhessen a találatok között.

Olvassa tovább...