Cégünk, a Retroscope Creative 2009 óta foglalkozik webfejlesztéssel. Ez alatt az idő alatt többnyire olyan felkéréseket kaptunk, amiket vagy egyáltalán nem vagy csak nehezen lehetett volna megoldani az aktuális nyílt forrású tartalomkezelő rendszerekkel.
Ezeket az oldalakat végül mindig az általunk fejlesztett tartalomkezelővel szolgáltuk ki, melyből már két alkalmazást zártunk le, hogy újabb, jobb, rugalmasabb rendszert építsünk fel.
A keresőkben történt változásokkal kapcsolatos cikksorozatunk utolsó részében összegezzük az eddigi legfontosabb megállapításainkat és levonhatjuk a következtetéseinket. Cikkünk végén pedig konkrét segítséget nyújtunk abban, hogy hol tudja Ön is egyszerűen megnézni, hogy cége weboldalán keresőoptimalizálás szempontjából mi működik megfelelően és mi az, amin még javítania kellene, hogy előrébb kerülhessen a találatok között.
Mai bejegyzésünkkel újabb mítoszokat döntünk le a keresőoptimalizálás világából. Ahogy korábban írtuk a keresőoldalak időről-időre változnak és új szabályok alapján osztályozzák a weboldalakat. Többek között szó lesz a címsorok fontosságának elvesztéséről, arról, hogy milyen módon kell rendszereznünk a jövőben a tartalmunkat, hogy hány oldalon milyen hosszú cikkeket írjunk, valamint hogy miért fontos, hogy a címünket pontosan adjuk meg weboldalunkon és az utolsó fejezetben még egy kis pénzt is megspórolhatunk vállalkozásának.