4 x 5 perc, hogy weboldala megújulhasson!

Kereső helyett felhasználói élményoptimalizálás

A keresőkben történt változásokkal kapcsolatos cikksorozatunk utolsó részében összegezzük az eddigi legfontosabb megállapításainkat és levonhatjuk a következtetéseinket. Cikkünk végén pedig konkrét segítséget nyújtunk abban, hogy hol tudja Ön is egyszerűen megnézni, hogy cége weboldalán keresőoptimalizálás szempontjából mi működik megfelelően és mi az, amin még javítania kellene, hogy előrébb kerülhessen a találatok között.

Kereső helyett felhasználói élményoptimalizálás




Címsorok, cikkek, lapok és domainek

Címsorok, cikkek, lapok és domainek

Mai bejegyzésünkkel újabb mítoszokat döntünk le a keresőoptimalizálás világából. Ahogy korábban írtuk a keresőoldalak időről-időre változnak és új szabályok alapján osztályozzák a weboldalakat. Többek között szó lesz a címsorok fontosságának elvesztéséről, arról, hogy milyen módon kell rendszereznünk a jövőben a tartalmunkat, hogy hány oldalon milyen hosszú cikkeket írjunk, valamint hogy miért fontos, hogy a címünket pontosan adjuk meg weboldalunkon és az utolsó fejezetben még egy kis pénzt is megspórolhatunk vállalkozásának.





A tartalom a keresőmindenség meg minden

… szabadon ferdítve Douglas Adams nagy sikerű „5 részes trilógiájának” harmadik kötetének címét. A mi csupán 4 részes trilógiánk előző részében azt a megállapítást tettük, hogy a minőségi tartalom az új világmindenség, amit most tovább fogunk erősíteni.

A tartalom a keresőmindenség meg minden




Akit megtalálnak az keres!

Akit megtalálnak az keres!

De mit tegyen ha azt akarja, hogy megtalálják?
Egy szóval: keresőoptimalizálás!
De ez nem könnyű feladat, mivel évről évre változnak a szabályok és feltételek.

4 részes cikksorozatunkban segítünk Önnek, hogy tisztában legyen a 2015-ben bekövetkezett változásokról és a végén segítséget nyújtunk abban is, hogy leellenőrizhesse saját weboldalát!





Megjelent az IAB
Hungary mobilhirdetési útmutatója

A 2014-es felmérések szerint a világon ma több mint 7 milliárd aktív mobil előfizetés van. Mára egyre több ember számára természetes igény, hogy többféle eszközt is használjon, így a széles készülék használat a hirdetők számára is „kötelezővé” teszi a többképernyős gondolkodást.
Miközben pár évvel ezelőtt a mobilhirdetések még sokak számára afféle kuriózumnak, kipróbálandó érdekességnek tűntek, mára már ezeket magától értetődőnek tekintjük, így itt az ideje, hogy a hirdetők a mobilt is beépítsék stratégiájukba. Ezzel a fejlődéssel robbanásszerűen megnőtt az alkalmazások használata is.

Megjelent az IAB<br>Hungary mobilhirdetési útmutatója




Süti, ami nem ízlik senkinek

Süti, ami nem ízlik senkinek

Október 1-el életbe lépett a süti törvényként elhíresül Adatvédelmi törvény módosítás, mely kötelezi a weboldalakat, hogy amennyiben úgynevezett sütiket (cookie-kat) használ, azokhoz hozzájárulást kérjen a látogatóitól.​
De mi is az a süti, ki mire használja és tényleg ennyire félnünk kell tőle?





(Mobil)barát vagy ellenség?

Nem újdonság, de sokaknak még friss információ, hogy már nem csak a felhasználók körében kerül hátrányba az a weboldal, ami nem mobilbarát, hanem a Google is hátrébb sorolja a keresési találatok között! Emellett azt is jó tudni, hogy a keresési találatok közöt egy kis címke jelöli meg, hogy melyik oldal Mobile-friendly.

Cikkünkben azt mutatjuk be, hogy hogyan tudja megnézni, mobilbarát-e weboldala és hogy mik azok az általános hibák, amik mobil ellenséggé tehetik az oldalát!

(Mobil)barát vagy ellenség?